Follower

Wednesday 1 June 2011

LARIAN BERSAMA BOMBA , DATARAN MERDEKA ...

KUALA LUMPURR :D

okay , first skaly tade la best manapun tp enjoy laa dpat keluar dari penjara SERIKANDI tuhh . dpat hirup udara KL yg agak segar gitu , AHAHA !







time nie memang ta bole blaa , belom sedia lagi daa snap . tapi tak pe lahh semadd jugak en en ? HAHA :D


YG baju biru nie mak eyra , mak dye rajin datang ohh . em , mmg la , ruma dekat en . ruma aku kt puchong . HAHA :D


HAHA , sian ika kene tarik tudung , jahat en aku . HUHU .

dorang sume J kn kt depan , aku H ? memang aku sesat kt situ la en . HAHA . act , 2 bkan no aku . no aku da bukak da time 2 :D tah kat mana aku kutip no tu . no tu just posing amek gmba jea . hehe


kay , nie jea gambar yg sanggup aku upload , act byak lg . tp aku mlas na upload bebanyak bkannye orang na tgok pun kankan ? HAHA . k chawwww :)

No comments:

Post a Comment