Follower

Tuesday 7 June 2011

:(

kay ,assalamualaikum ! ta jawab dosa , HEHE ! kay , act , aku na cite pasal blog aku yg tak berapa na menarik sangat nie kn ? kalau mata tu sakit na tengok blog aku nie bole tutup mata ataupun dengan cara kasar bole get out to my page :D kay , dengan ambil masa yg agak lama aku setting blog aku nie tak seberapa na jadikan ? aku tak taw na centre kn header aku . tolong ajarkn bole ? HEHE . ta baek kedekut ilmu dosa tahuu !

kay , blog nie pun membe aku yg buat kn . act , dulu aku da ade blog . tapi da ta bole bukak . mmg sakaii benor lee . HEE .penat aku taip bebanyak . err . ada sape-sape na tolong cantik kn blog aku nie ? HEHE . kalau aku masuk pertandingan blog confirm aku first yg kene reject dulu . HAHA .

okay laa , tu jea sebenarnye na cite . HEHE . kay bosan kan blog aku tade pape yg menarik ? mcm ape tahh . aku pun da takk tawu na wt cmne . kbye !

1 comment:

  1. sama ade g kt design layout then click template designer and then try adjust widths blog kt situ...

    klau xleh gak resize kn manually pkai adobe photoshop ke..

    ReplyDelete